Apartament Barney de Palamós
Descripció
HUTG (057849). Descobreix aquest encantador apartament situat al cor de Palamós, una ubicació immillorable per gaudir de l’ambient del centre i a pocs minuts a peu de la platja, tot en una zona tranquil·la i agradable. L’habitatge, acollidor i ple de caràcter, disposa de 2 habitacions: una còmoda habitació doble i una segona amb llitera de dos llits individuals, ideal per a famílies o grups. També compta amb un bany modern, recentment reformat amb dutxa, i una cuina totalment equipada perquè no hi falti de res durant l’estada. Un dels seus punts més especials és el seu fantàstic altell, que aporta un toc únic i amb encant a l’espai. A més, l’apartament està equipat amb wifi i aire condicionat, garantint el màxim confort en qualsevol època de l’any.
Equipament
Ubicació
Escriure comentari
Condicions d'aquesta tarifa
Condicions de cancel·lació
Característiques
Planta |
1 |
|---|---|
Tipus |
Apartament |
Població |
Palamós |
Zona |
El Pedró |
Any de construcció |
2025 |
Capacitat |
4 Persones |
Habitacions |
2 |
Metres de l'immoble |
56 m2 |
Banys |
1 |
Vistes |
Vista al carrer |
Distància al mar |
400m |
Distància al centre |
200m |
Permet mascotes |
Sí |
Qualificació energètica
Comentaris
-
Nikolay B 11/09/2026
Muy bien todo
5.0 de 5
-
Marc B 17/08/2026
Un alojamiento muy bonito y muy bien ubicado en el centro del pueblo y cerca de la playa. El único inconveniente es encontrar aparcamiento en la zona.
5.0 de 5
-
Jesús M 12/07/2026
Fue genial, me encantó el apartamento, lo único que no me gustó fue que la entrada del portal no tuviera llave, por que al entrar te puedes encontrar cualquier cosa, entiendo que si lo hacen así, es porque consideran que es un lugar seguro.
5.0 de 5
-
Natalia G 11/06/2026
Piso en lugar muy céntrico, limpio y con todas las equipaciones necesarias.
5.0 de 5
Veure mésGracias María, la persona que nos atendió porque fue muy amable.
Comunicación genial si tienes cualquier duda o pregunta.
Me volvería a quedar sin dudarlo!