La Moderada de Palamós

Ref 3040
HUTG-588801
Palamós

Descripció

HUTG (588801). Àmplia casa de 3 plantes amb molt bona ubicació. Aquest espectacular allotjament consta de 4 habitacions; dues de les habitacions consten d’un llit doble, i les altres dues amb dos llits individuals. A més la casa disposa d’un bany renovat amb banyera i un lavabo de cortesia. També d'una cuina totalment equipada amb accés a una terrassa i al pati interior. La sala d’estar-menjador és ideal per descansar durant les vacances, aquest et donarà accés a una segona terrassa exterior. La casa disposa d'aire condicionat, de wifi i de dues places de pàrquing.

Veure més

Equipament

Llit doble: 2
Llit individual: 4
Lavabo: 1
Banyera: 1
Cuina: Cuina independent
Parking
Garatge
Calefacció per bomba de calor
Cuina vitroceràmica
Refrigerador combi
Termo elèctric
Aire condicionat
Rentavaixella
Forn
Microones
Cafetera
Rentadora
Planxa
TV
TV satèl·lit
Armaris de paret
Equipament de cuina
Tetera
Cobertura mòbil
Mobiliari exterior
Tendal
Torradora
Batedora
Assecador de cabells
Informació turística
WIFI
Alarma

Comentaris

4.8
Comentaris basats 10 comentaris Escriure comentari
  • Charlotte Freudenreich 29/07/2026
    Très bon logement et agence au top.
    5.0 de 5
  • Marina T 03/05/2026
    Ens ha encantat l'allotjament! Hem estat molt còmodes a la casa. Vam poder aparcar a l'aparcament, la cuina estava ben equipada i tot estava molt net. Ens va encantar passar estones agradables a la casa. Tornarem!
    5.0 de 5
  • Silvia P 08/02/2026
    Lugar muy tranquilo, fácil acceso a todas las zonas de interés. Casa amplia, con garaje con capacidad para 2 coches grandes, amplias terrazas. Cumple con los servicios que oferta.
    4.0 de 5
  • Claire M 25/10/2025
    Super logement au centre de Palamos avec un garage bien utile bien que un peu difficile d'accès mais avec de l'habitude on y arrive ! le logement est propre fonctionnel avec beaucoup d'espace 👍🏻.
    5.0 de 5
  • Antonia Q 06/10/2025
    Simplemente decir que era tal y como esperaba y cumplió muy bien nuestras expectativas.
    5.0 de 5
  • Francesca V 30/09/2025
    Llogar a Integral Finques és una garantia d'allotjament impecable, fidel a la descripció i amb una atenció ràpida i personalitzada.
    5.0 de 5
  • Josep P 08/09/2025
    4.5 de 5
  • David C 11/08/2025
    Bona estada, la casa és a prop del centre i de la platja. Tot va ser genial.
    5.0 de 5
  • Marc R 24/06/2025
    En general toda la estancia estuvo muy bien. Fueron muy atentos y muy amables, nos lo pasamos muy bien. Nadie molestó y el ambiente era excelente. Además dispone de garaje que fue muy útil junto con las diferentes terrazas que se agradecen en verano. Gracias por todo.
    4.0 de 5
  • Aurélie D 01/06/2025
    Logement très bien situé, a quelques mettres a pieds de la plage et des commerces. Tout est faisable a pieds. Le plus est la mise a disposition du garage se qui est super pratique. Instructions par l'agence immobilière très claires et arrivée flexible.
    5.0 de 5
Veure més
Des de 567 € / Setmana
Reserves disponibles
Seleccioni unes dates vàlides
Selecciona les dates

Tarifes

Característiques

Tipus

Casa de poble

Població

Palamós

Zona

El Pedró

Any de construcció

1986

Capacitat

8 Persones

Habitacions

4

Metres de l'immoble

197 m2

Lavabos

1

Banys

1

Parking

Sí

Garatge

Sí (Pàrquing de dues plaçes privat a la casa inclòs en el preu.)

Vistes

Vista al carrer

Distància al mar

250m

Distància al centre

230m

Permet mascotes

Sí

Contacte amb l'agència

CONTACTE AMB L'AGÈNCIA

Qualificació energètica

En tràmit
energy rating
-
-

Compartir aquesta Pàgina

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Imprimir